به دنبال نشانه‌هایی از عشق خالق باشید

به دنبال نشانه‌هایی از عشق خالق باشید

هر روز به دنبال شواهد و نشانه‌هایی باشید که نشان می‌دهد، خالق شما را دوست دارد.
نویسنده: باربارا دی آنجلیس
تاریخ انتشار:
166 نفر این یادداشت را خوانده‌اند
2 نفر این یادداشت را دوست داشته‌اند

هر روز به دنبال شناسایی معجزه‌هایی باشید که بی‌توجه و بی‌تفاوت از کنارشان می‌گذرید. هر روز به دنبال شواهد و نشانه‌هایی باشید که نشان می‌دهد، خالق شما را دوست دارد و به شما عشق می‌ورزد.
هر روز شواهد بسیاری را می‌توانید بیابید که خداوند چقدر شما را دوست دارد زیرا زنده هستید. هر روز می‌توانید نشانه‌هایی را بیابید که چقدر دوست داشتنی هستید. خورشید هر روز با سخاوت به زندگی شما گرما می‌بخشد. زمین غذایتان را می‌رویاند و پرورش می‌دهد. درست در آن زمانی که غمگین هستید، پرنده‌ای نغمه‌سرایی می‌کند تا شما را از خودتان بیرون بیاورد. درست در آن لحظه که احساس می‌کنید به آخر خط رسیده‌اید و مغلوب مشکلی شده‌اید، راه حلی پیش پایتان گذاشته می‌شود.
شخصی را می‌بینید، کتابی را می‌خوانید یا ... ناگهان به پاسخی از درون خود می‌رسید، ‌به دنبال نشانه‌ها و شواهدی باشید که حاکی از آنند کسی دوستتان دارد، مراقبتان است و راه را به شما نشان می‌دهد. به دنبال شواهدی باشید که نشان دهد معشوق بر شما عاشق است.
می‌توان گفت که اعتماد به نفس روحی و معنوی، حسی از آرامش و صلح درونی است. اعتماد به نفس معنوی قلبتان را سیراب و روحتان را از خودتان سرشار می‌سازد و به شما اطمینان خاطر می‌دهد که با اعتماد به نفس قدم در راه بگذارید و بدانید که راه، خود را به شما نشان می‌دهد.

 

اعتماد به نفس
باربارا دی آنجلیس
هادی ابراهیمی
ایمیل شما :
ایمیل دوستان : (جداسازی با کاما ،)
نام: ایمیل: نظر: