من خودم را دادگاهی می‌کنم

من خودم را دادگاهی می‌کنم

فهم غلط آداب زندگی، هم‌نشینی با رفقای ناباب، جاه‌طلبی و زیاده‌خواهی، دلایل و انگیزه‌های من در ارتکاب جرم‌ بوده است.
نویسنده: وجیهه محمدطاهری
تاریخ انتشار:
775 نفر این یادداشت را خوانده‌اند
0 نفر این یادداشت را دوست داشته‌اند
با عرض سلام خدمت حضار محترم؛

در محضر محترم دادگاه سوگند یاد می‌کنم که حقیقت را بگویم و جز حقیقت چیزی بر زبان نیاورم.

ریاست محترم دادگاه! اینجانب، متن دادخواست مدعی‌العموم و اتهامات وارده در این شکوائیه را به صورت کامل مطالعه کرده‌ام و با اجازه از محضر محترم دادگاه صالح، تقاضا دارم تا این فرصت را در اختیار من قرار دهند که دفاعیات خود را تقدیم نمایم.

من متهم هستم به نشر اکاذیب در سطح عمومی جامعه. من متهم هستم به غش در معامله در رابطه با همکاران، دوستان و اهالی و کسبه محل. من متهم هستم به معاونت در کلاهبرداری‌های متعدد؛ چه در زندگی شخصی و چه در زندگی اجتماعی. من متهم هستم به فریب‌کاری و اختلال در نظم عمومی جامعه. من متهم هستم به خیانت در امانت؛ خصوصاً در مورد خانواده‌ی خودم؛ همسرم، پدر و مادرم، خواهران و برادرانم و فرزند دلبندم. من متهم هستم به معاونت در قتل عمد مرحوم "صداقت"!
فهم غلط آداب زندگی، هم‌نشینی با رفقای ناباب، جاه‌طلبی و زیاده‌خواهی، دلایل و انگیزه‌های من در ارتکاب جرم‌های فوق بوده است. اینجانب با صداقت تمام، همه‌ی اتهامات فوق را می‌پذیرم. با این وجود از محضر محترم دادگاه تقاضا دارم با من با عطوفت اسلامی برخورد کرده و مرا از اشد مجازات معاف نمایند.

اینجانب همچنین متعهد می‌شوم هم‌دستان خود را به دادگاه معزز معرفی نموده و نیز برای جبران خسارات مادی و معنوی که به خود و اطرافیان وارد کرده‌ام، تلاش نمایم. با تشکر.

ایمیل شما :
ایمیل دوستان : (جداسازی با کاما ،)
نام: ایمیل: نظر: