عشق را با شکرگزاری منتشر کنید...

عشق را با شکرگزاری منتشر کنید...

شما بدون شکرگزاری نمی‌توانید از قدرت زیادی بهره ببرید زیرا این شکرگزاری است که پیوند شما را با قدرت حفظ می‌کند.
نویسنده: راندا برن
تاریخ انتشار:
303 نفر این یادداشت را خوانده‌اند
6 نفر این یادداشت را دوست داشته‌اند

من هزاران نفر را می‌شناسم که در بدترین موقعیت‌های زندگی، توانسته‌اند زندگی‌شان را با شکرگزاری تغییر دهند. معجزات زیادی را می‌شناسم که در کمال ناباوری و در زمانی که به نظر می‌رسید هیچ امیدی وجود ندارد، در جهت تندرستی و سلامتی افراد به وقوع پیوسته‌اند؛ به طور مثال کلیه‌های از کار افتاده شروع به فعالیت کرده، بیماری‌های قلبی علاج یافته، بینایی فرد برگشته، تومورهای سرطانی از بین رفته و استخوان‌ها شروع  به رشد و بازسازی خود کرده‌اند. من ارتباط‌های از بین رفته‌ای را می‌شناسم که با شکرگزاری به صمیمانه‌ترین نوع ارتباط مبدل شده‌اند؛ ازدواج‌های شکست خورده دوباره احیا شده، اقوام رانده شده دوباره به آغوش خانواده بازگشتند و ارتباط بین فرزندان و والدین یا معلمان و دانش آموزان کلادگرگون شده است. افرادی را می‌شناسم که با شکرگزاری از فقر به ثروت دست یافته‌اند و یا افرادی که ضمن رهایی از ورشکستگی، توانسته‌اند جزو ثروتمندترین‌ها باشند.من مردمانی را می‌شناسم که با شکرگزاری از افسردگی به یک زندگی سرشار از شادی و لذت رسیده‌اند. همچنین افرادی که از بیماری اضطراب و تشویش یا سایر بیماری‌های ذهنی نجات یافته و با شکرگزاری به تندرستی کامل ذهنی رسیده‌اند.

 

پیامبران و انسان‌های فرزانه در طول تاریخ از شکرگزاری بهره جسته‌اند زیرا همه آنها به خوبی می‌دانستند که شکرگزاری یکی از بزرگ‌ترین و والاترین راه ابزار عشق است. آنها می‌دانستند که شاکر هستند و کاملا در تطابق با قانون عمل می‌کنند.

 

هر زمان که احساس قدردانی می‌کنید، در حال انتشار عشق هستید و هر چه بدهید، همانرا دریافت می‌کنید. زمانی که از فردی تشکر می‌کنید یا نسبت به خانه نو، طلوع خورشید، تعطیلات یا هر پدیده مهیج دیگری احساس قدردانی و شکرگزاری دارید، در حال انتشار عشق نسبت به آن هستید و شادی، لذت، تندرستی، پول، تجارب شگفت انگیز، ارتباطات باور نکردنی و فرصت‌های بیشتری را دریافت خواهید کرد.

نام کتاب: قدرت
نویسنده:راندا برن
مترجم: ابوالفضل یوسفی دارستانی
انتشارات: کلیدر
کلید شکرگزاری
رسوال الله صلی الله علیه و اله:
ما فتح الله علی عبدٍ باب شکرٍ فخزن عنه باب الزیادة.
خداوند در شکر را بر روی هر بنده‌ای گشوده، در فزونی نعمت را بر روی او نبست.
(اصول کافی ج 2 ص 94 حدیث 2)
ایمیل شما :
ایمیل دوستان : (جداسازی با کاما ،)
نام: ایمیل: نظر: