ایمانتان را احیا کنید

ایمانتان را احیا کنید

ایمان تور نامرئی زیر پایتان است، وقتی که احساس می‌کنید در حال سقوط هستند. 
نویسنده: شری کارتر اسکات
تاریخ انتشار:
74 نفر این یادداشت را خوانده‌اند
1 نفر این یادداشت را دوست داشته‌اند

زندگی می‌تواند دشوار باشد. خیلی وقت‌ها ممکن است از راه و رسمی که زندگی در پیش گرفته، سر در نیاورید. در این لحظات است که به ایمان نیاز دارید.  ایمان شمعی است در تاریکی، هنگامی که احساس می‌کنید به فضا پرتاب می‌شوید. تور نامرئی زیر پایتان است، وقتی که احساس می‌کنید در حال سقوط هستند. چیزی است که به هنگام کرختی موقتی راهنمایتان می‌شود.  ایمان به معنای باور داشتن به این است که حقیقت حتی اگر موقتی دیده نشود برای همیشه از بین نمی‌رود.

در لحظات تاریک و بحرانی از راه‌های مختلف می‌توانید ایمانتان را احیاء کنید. در معاشرت با کسانی که با حقیقت وجودی شما آشنا هستند، می‌توانید تماس با حقیقت خود را حفظ کنید. می‌توانید از این اشخاص بخواهید وقتی با کرختی موقتی روبرو می‌شوید شما را از وجود حقیقتی که در درونتان است آگاه کنند. می‌توانید با کمک فعالیتهایی از قبیل دعا و نیایش، تمرکز روی خود، خواندن، مراقبه، دویدن با قدم‌های آهسته، نقاشی و یا حتی بازی با حیوانات خانگی به جرقه‌ای که نیاز دارید برسید. این فعالیت‌ها می‌توانند شما را از کرختی موقت دور کنند.

چه چیزی است که به شما نیروی معنوی و روحانی می‌دهد؟ چه اقدامی است که از شما حراست می‌کند؟ کدام حرکتتان است که مانع از غرق شدنتان می‌شود؟

منبع:
اگر زندگی بازی است، این قوانینش است
شری کارتر اسکات
مترجم: مریم بیات، مهدی قراچه داغی
نشر البرز

رسول اکرم صلی الله عليه و آله: أفضَلُ الإيمانِ أن تَعلَمَ أنَّ اللَّهَ مَعَكَ حَيثُ ما كُنتَ. برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
(میزان الحکمه ج 1 ص 376 شماره 1342)
ایمیل شما :
ایمیل دوستان : (جداسازی با کاما ،)
نام: ایمیل: نظر: