ما بی‌انتهاییم...

ما بی‌انتهاییم...

محدودیت‌هایمان را بشناسیم، نه به این دلیل که آنها را رعایت کنیم بلکه به این دلیل که آنها را در هم بکوبیم.
نویسنده: شری کارتر اسکات
تاریخ انتشار:
89 نفر این یادداشت را خوانده‌اند
2 نفر این یادداشت را دوست داشته‌اند

ما انسان‌ها بی‌انتها و نامحدود به دنیا می‌آییم. اما وقتی بزرگ می‌شویم ممکن است به این نتیجه برسیم که محدودیتهایی وجود دارند که نمی‌گذارند به تعالی و تکامل ذهنی، احساسی یا روحی برسیم.

اگر می‌گوییم حد و حدودی برای موفقیت وجود ندارد، منظور این است که استعداد درونمان بی‌حد و اندازه است. بایستی از این استعداد خود پرده برداریم و به عظمت آن پی ببریم. باید توجه کنیم که هیچ کاری نیست که نتوانیم انجام دهیم، جایی نیست که نتوانیم به آن برسیم و چیزی نیست که نتوانیم داشته باشیم . همه چیز در دسترس ماست. محدودیت‌هایمان را بشناسیم، نه به این دلیل که آنها را رعایت کنیم بلکه به این دلیل که آنها را در هم بکوبیم.

بسیاری از افراد همین را ثابت کرده‌اند. ثابت کرده‌اند که انسان می‌تواند هر کاری را که بخواهد  انجام دهد. برادران رایت هواپیما اختراع کردند. این اختراع در شرایطی به دست آمد که شک و تردید فراوانی در آن وجود داشت. گاندی انقلابی را پایه ریزی کرد که بر زندگی میلیونها انسان تأثیر گذاشت.

موفقیتها به طور حتم نباید اقداماتی قهرمانی باشند تا بتوانند بی‌انتهایی را اثبات کنند. گرفتن نمره ممتاز در درس دانشکده، یا حتی کوبیدن پرده آشپزخانه می‌تواند توانمند بودنمان را به نمایش بگذارد! مهم این است که باور کنیم می‌توانیم کاری انجام دهیم.

 

 

اگر زندگی بازی است، این قوانینش است
شری کارتر اسکات
مترجم: مریم بیات، مهدی قراچه داغی
نشر البرز
... وَأَن لَّيْسَ لِلْإِنسَانِ إِلَّا مَا سَعَى.
... و برای انسان جز تلاش و کوششی که می‌کند بهره‌ای نیست.
(سوره النجم آیه 39)
ایمیل شما :
ایمیل دوستان : (جداسازی با کاما ،)
نام: ایمیل: نظر: