راهی برای تحول خود پیدا کنیم

راهی برای تحول خود پیدا کنیم

من یاد گرفتم که وقتی اوضاع به کل به هم می‌ریزد، چگونه خودم را متحول کنم.
نویسنده: بار بارا رز
تاریخ انتشار:
59 نفر این یادداشت را خوانده‌اند
2 نفر این یادداشت را دوست داشته‌اند

سرشت نیکو و ارزش حقیقی تو در قلبت وجود دارد. این یک واقعیت است. من خودم می‌دانم که وقتی انسان به شدت احساس ناامنی و بی‌لیاقتی کند، در همان موقع با وجود برخورداری از انواع و اقسام تجملات بیرونی، چه حال و هوایی دارد. من این احساس را هم داشته‌ام که گویی تمام واقعیت از وجودم کنده شده است. اما به دلیل جواب‌های بی‌شمار، حمایت، راهنمایی، عشق، صبوری و ایمان راسخی که خداوند در وجودم ایجاد کرد و از طریق نوشته‌هایم به خدا بود که زندگی‌ام به طور کلی متحول و زیر و رو شد.
من یاد گرفتم که وقتی اوضاع به کل به هم می‌ریزد، چگونه خودم را متحول کنم. اگر تو به شدت افسرده هستی، احتمالش هست که بدنت دچار عدم تعادل شیمیایی شده باشد، که در این صورت باید به پزشک مراجعه کنی. و برتر از این، تو همیشه می‌توانی جواب‌هایی از خدا دریافت کنی و راهی را برای تحول زندگی خود بیابی.
اما مهم است که مراقب سلامت خود هم باشی. مثلا تفکر مثبت نمی‌تواند فشار خون کسی را که به دیابت مبتلا است و به انسلین نیاز دارد، پایین بیاورد. در این صورت لازم است که حتما تحت نظر پزشک باشی. نمی‌توان برخی بیماری‌ها را با مثبت اندیشی حل کرد و بهتر است از پزشک کمک بگیریم اما با مثبت اندیشی می‌توانیم جلوی ایجاد و بروز بسیاری از بیماری‌ها را بگیریم.

 

خدا جونم بالاخره چطوری می توانم خودم را دوست بدارم؟
بار بارا رز
نفیسه معتکف
انتشارات هو

ایمیل شما :
ایمیل دوستان : (جداسازی با کاما ،)
نام: ایمیل: نظر: