بدون عشق مانند مجسمه سنگی خواهیم بود

بدون عشق مانند مجسمه سنگی خواهیم بود

بدون عشق نیروی مثبتی وجود نخواهد داشت تا شما را به سوی بیدار شدن از خواب، کار کردن، بازی کردن و ... سوق دهد.
نویسنده: راندا برن
تاریخ انتشار:
103 نفر این یادداشت را خوانده‌اند
1 نفر این یادداشت را دوست داشته‌اند

هرچیزی که می‌خواهید باشید، انجام دهید یا داشته باشید از عشق سرچشمه می‌گیرد. بدون عشق شما نمی‌توانید حرکت کنید. نیروی مثبتی وجود نخواهد داشت تا شما را به سوی بیدار شدن از خواب، کار کردن، بازی کردن و ... سوق دهد و شما مانند یک مجسمه سنگی خواهید بود. این نیروی مثبت عشق است که شما را به حرکت وا داشته و اشتیاق لازم برای بودن، انجام دادن و داشتن هرچیزی را در شما برمی‌انگیزد. نیروی مثبت عشق می‌تواند هر چیز خوبی را خلق کند، پدیده‌های خوب را افزایش دهد و پدیده‌های منفی را در زندگی شما تغییر دهد. شما بر روی تندرستی، ثروت، مسیر قبلی شغلی، ا/NB/L;تباطات و هر زمینه دیگر از زندگی خود برتری و قدرت دارید. و این قدرت عشق درون خود شماست!
اما اگر شما قدرت تسلط بر زندگی خود را دارید و این قدرت در درون شماست، پس چرا زندگی شما شگفت انگیز نیست؟ چرا همه بخش‌های زندگی شما شکوهمند نیست؟ چرا هرآنچه را که می‌خواهید در زندگی خود ندارید؟ چرا سرشار از احساس شادی و لذت نیستید؟
پاسخ این است؛ شما حق انتخاب دارید. شما حق دارید که بین عشق ورزیدن و عدم استفاده از نیروی مثبت یکی را انتخاب کنید. حق دارید که آن را درک کنید و یا نسبت به آن بی‌تفاوت باشید اما به هر حال، در هر روز و هر لحظه‌ای از زندگی خود شاهد یک تجربه خوشایند بوده‌اید. حتما عشق ورزیده‌اید و نیروی مثبت عشق را در خدمت گرفته‌اید. و هر زمان که تجربه خوبی نداشته‌اید عشقی ساطع نکرده‌اید، در نتیجه جواب منفی گرفته‌اید. عشق عامل تمام پدیده‌های خوب در زندگی ا/NB/L=ت. و کمبود عشق به وجود آورنده تمام پدیده‌های منفی، دردها و رنج‌هاست.

 


قدرت
راندا برن
ابوالفضل یوسفی
انتشارات کلیدر
ایمیل شما :
ایمیل دوستان : (جداسازی با کاما ،)
نام: ایمیل: نظر: